دوســــــــــــــــت دارم ای بهتریـــــــــــــــــنم!

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد



دوست داشتم همیشه نامم رو با این جمله اغاز کنم، جمله ای که همیشه زیر لبام جاریه! جمله ای که بارها و بارها از ته دلم بت گفتم!
ای بهترینم! باز میخوام بگم عاشقتم! باز میخوام بگم دیوونتم! باز میخوام بگم ... میخوام بگم بی تو هیچم، بی تو پوچم! بی تو دنیام بی رنگه، رنگ سیاه! تو یی که تاریکی زندگیم رو نور و روشنایی بخشیدی، تویی که باعث شدی معنای حقیقی عشق رو بفهمم!، طعم عشق و دوست داشتن  رو بچشم. زندگی بی تو برام یه جهنمه، یه بیابون خشک و سرد! ولی زندگی با تو واس من یه بهشت همیشگیه! یه دنیای رنگی. با تو من خوشبخت ترین ادم روی دنیام!
اگه شب نباشه ستاره و ماه ی هم نیست! اگه خورشید نباشه روزیم نیست! اگه خورشید و ماه و شب و روزیم نباشه پس دنیای هم وجود نداره! مگه نه؟ اره! منم مثل اینام! اگه تو نباشی من نیستم! تو ماه منی! تو خورشید زندگیمی! تو نباشی نه شبی هست نه روزی!.
یه گل بدون اب پژمرده میشه میمره! منم بدون صدات پژمرده میشم و میرم! اینو همیشه تو ذهنت save کن! میدونی کامپیوتر یه جوریه وقتی خیلی از چیزات رو توش ذخیره میکنی بعد که میخوای ویندوزتو عوض کنی یهو همه چیزات از بین میرن! باید از اول همه چیزو راس و ریس کنی! اما نمیخوام تو اینجوری باشی! همه حرفامو ذخیره کن! ولی نذار با هرچیزی پاک شه! ( این مثال رو زدم واست چون همه کارات با کامپوتره! ) ...
حرفام اونقد زیادن که نگو! ولی نمیشه همه شو رو این کاغذ پیاده کرد! دوست داشتم همه اینارو جلو چشات و لبات میگفتم! ولی... ما به همین یه تیکه کاغذ کوچیک و این خودکار سیاه  قناعت میکنیم!

تو نامت نوشته بودی: تو اولین کسی هستی که اینقد دوسم داره و میخوام اخرین کسی هم باشی که دوسم داره!   در جواب این جملت میگم:  اولبن عشق تو زندگیم بودی و هستی و اخرین عشقم خواهی بود!

نامم رو با این جمله به اخر میرسونم!:

دوســــــــــــــــــت دارم ای عزیـــــزتــــریــــــــنــــم



نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت2:59---13 آذر 1389
سلام
راستش نمیدونم چی بگم و از کجا بگم.
تو هم خوبی و هم مهربون و هم دوست داشتنی خیلی سخته که عاشقت نشد وخیلی سخته که بهت محبت نکردو به محبتت عادت نکرد.
نمیدونم مهره مار دادی؟
ولی مثل همیشه ازت میخوام درکم کنی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 13 آذر 1389برچسب:,ساعت1:4توسط عاشق | |